Backstab Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 ja köpte king kong alla sa att de va as skoj men ja blev riktigt besviken de söööööög :zzz: Nån somm tycker som jag?? Nån som kan ge mej ett tips på ett bra spela att köpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 King kong är väll inte så tråkigt. köp halo 3 när det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag tycker också att kingkong är tråkigt. Du borde vänta tills black kommer till 360 och köpa det.:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 men du skulle ladda netr king kong demo först innan du köper det på marketplace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 King Kong klara man att varva 1 gång sen vill man alldrig se det mer, det räcker ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 jag tycker det blev trakigt när man varvat det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Du skulle köpt det på ebgames för där kan man lämmna tillbaka det för lika mycket pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Spelet är tråkigt efter att man har varvat det... Men jag gjorde det en gång till för Gamerscores! 1000/1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 King Kong är som sagt bra första gången man spelar det, sen är det tråkigt för det har ingen omspelbarhet alls, finns inget att låsa upp förutom cencept art mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.