oddy Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Skulle gärna vilja ha tips på några skjutare med mycket tempo överaskningsmoment trånga mörka korridorer antingen till x-box eller pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 F.E.A.R och Undying är bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag tror PREY kommer vara bra överraskningsspel med knappt någon vila :cool: Och sedan kan nog S.T.A.L.K.E.R bli ett riktigt bra skutarspel och även en hel del överraskningar. Det ska finnas demo på PREY. Så det är bara att testa :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Är inte S.T.A.L.K.E.R Jäkligt försenat? Vet någon ett riktigt datum när det släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ja, F.E.A.R rekommenderar jag STORT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 S.T.A.L.K.E.R. We have a pleasing news for you today: the release date of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl has been officially fixed as Q1 2007. We will keep you posted regarding the more specific release timing of the game. Har du bestämt dig för något spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 F.E.A.R eller kanske DoM 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Ja just det. Doom3 är också bra... Spelade demot för ett år sedan. Jag hoppade högt när jag inte var beredd på en zoombie som kom och slog mig i ryggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Quake 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Quake 4 kan va kul ibland... Du går fram, en kille står vid en ruta. han knackar och börjar prata med dig, då öppnar sig dörren och Slash! så var gubben huvud delad på mitten och hjärnan rinner ut på golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Doom 3 å F.E.A.R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Quake 4 kan va kul ibland... Du går fram, en kille står vid en ruta. han knackar och börjar prata med dig, då öppnar sig dörren och Slash! så var gubben huvud delad på mitten och hjärnan rinner ut på golvet. Det var kul :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.