Soadavatten Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Skrivet 25 Juni 2006 Jag har ett litet problem med mitt Rayman spel. Jag undrar hur man flyger och grabbar tag i flygande ringar. Har läst instruktionerna och testat vad som helst jag kan komma på men inget funkar(menar på båda grejerna). Vill gärna ha svar.
Aegzor Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Skrivet 25 Juni 2006 Hur långt har du kommit ? Jag har för mej att man ska få, eller hitta, typ ett rep eller nåt, eller en "super-hand" ...
Soadavatten Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Juni 2006 Jag har kommit till första banan på Airy Tunes.
Soadavatten Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2006 Snälla jag behöver hjälp för det skulle kunna göra så att jag kommer vidare jag har typ klarat 20% av Airy Tunes och jag behöver hjälp med att flyga och grabba tag i flygande ringar, jag har till och med följt anvisningarna men det funkar inte
xingfu150 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Skrivet 23 Juli 2006 är det rayman 2 forever? om det är det så ska du bara dubbelklicka på hopp kanppen ( denandra gången en sekund efter den först ) och flyga så långt du kan och alra sist kasta handen!
gaga Skrivet 21 September 2007 Rapport Skrivet 21 September 2007 Det är väl bara att ta en glo hand på burk och kasta eller ;)
Rekommendera inlägg