nikee Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 är amped 2 bra?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det värkar ganska bra men jag gillar inte syn vinkeln. ssx3 äe bättre tycker jag. så det eett mkt bätttre köp. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Amped e bra för det e värkligt men ssx e ju ovärkligt det gillar inte jag amped e bäst!!! Ps.jag e bäst på att åka snowboard i värkligheten inte på tv spel! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Amped 2 är minst lika bra som ettan som är världens bästa snowboardspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag har AMPED,ettan och det är jätte bra så jag tycke ´r du ska köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Sen finns det ju 300 låtar av varierande slag. Helt oslagbart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ja amped e bäst!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Amped är okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag åker på riktigt istället :D men Amped verkar bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Amped är bästa snowboard spelet till xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag åker på riktigt istället :D men Amped verkar bra Åker du också snowboard! (på riktigt) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Ssx 3 är bättre!! :P PS Jag åker ochså snowboard!!! :P DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg