Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Jag tror iaf på dem här: Psychic (grymt bra Sp.Attack och dessutom x 1.5 gör den här attacken till ett självklart val) Recover (också ett självklart val till Mewtwo) Flamethrower/Shadow Ball (Dos_37´s förslag, kan möjligtvis bytas ut...?) Brick Break (Mycket bra mot Darkpokémon, en av Mewtwo´s stora svagheter, kan möjligtvis bytas ut...?) Nån som har något bättre moveset till mewtwo...? EDIT! Spelet är Ruby/Sapphire Redigerat 26 Juni 2006 av Zlayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 flamethower tycker jag ska bytas ut mot shadow ball. finns brick break på pkmn silver/guld och crystal? och hur får man den i så fall? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ojsan. Glömde skriva vilket spel.. Nåja, spelet är Firered/LeafGreen. Brick Break finns bara på R/S och FR/LG. Haha.. där fick du mig. Shadow Ball är nog bättre än FlameThrower. flamethower tycker jag ska bytas ut mot shadow ball. finns brick break på pkmn silver/guld och crystal? och hur får man den i så fall? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Mewtwo@Leftovers/Lum Berry - Calm Mind - Thunder/Thunderbolt - Ice Beam - Recover Är bäst. Om man absolut vill så kan Psychic användas över de skadande attackerna eller Recover. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) Min på FR: Psychic, Thunderbolt, Blizzard, Recover E de bra? Redigerat 28 Juni 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Kan man fånga Mewtwo på Ruby/Sapphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Ruby King:Du ska nog byta Blizzard mot Ice Beam så blir den ännu bättre! G2:Nej det går inte...men om du använder AR/GS går det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Psychic,Blizzard,Thunder och FireBlast B) det har min iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Men hallå nu är vi långt OffT nu går vi OnT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Går man Off topic när man skriver det som tråden handlar om, som Anden34 gjorde? Coolen: Vad är AR/GS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det är Ation Replay/Game Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Mewtwo@Leftovers/Lum Berry - Calm Mind - Thunder/Thunderbolt - Ice Beam - Recover Är bäst. Om man absolut vill så kan Psychic användas över de skadande attackerna eller Recover. (Y) Men eftersom fly/water pokemon oftas har dålig Spec Def så skulle jag byta ut thunder/thunderbolt mot Flamethrower, eftersom Psychic duger väl mot Fly/Water men många grass pokemon har starkt SP def så där lär det nog behövas en Flamethrower. och så skulle jag byta ut ice beam mot psychic.. Samma orsak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg