BloodMan Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag tänkte bara på Zlayer, han visste ju inte hur man surfa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Tack så mycket för länken! Jag tänkte bara på Zlayer, han visste ju inte hur man surfa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 kunde allt du hade skrivit uppskatar att du har gjort en guide nu kan ju alla nybörjare lära sig skönt att det finns nån som gör en spn guide till alla nybörjare :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 kunde allt du hade skrivit Tack tigger jätte snällt tack äntligen nån som håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Om ni vill lära er att surfa ska ni läsa min guide. B) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=66177&hl=surf Tycker du det där är reklam? rofl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 kunde allt du hade skrivit Inte mycket att lära sig, men men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 och hur blir man bra på cs med detdär då :huh: det enda som va ett tipps va ju hur man surfa o det visste jag redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Man kan inte lära sig bli bra av en guide. Det handlar bara om träning. Men det var lite tips iaf. Jasså... man kan inte bli bra av guider? :huh: då kan du ju svara på varför det finns officiella guider till alla möjliga spel. Sen handlar det mycket om träning också, men somliga kanske behöver tips för att bli en ännu bättre spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Man kan inte lära sig bli bra av en guide. Det handlar bara om träning. Men det var lite tips iaf. Hihi detta är en guide för dom som ska fatta cs inte bli bra... Inte tro sig sån här "L33T" eller "Haxz0r" eller va f*n det heter... A hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Ehh... Den sög Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Man kan inte lära sig bli bra av en guide. Det handlar bara om träning. Men det var lite tips iaf. Jasså? Varför nämnde du rubriken till ''En Guide Till Hur Man Blir Bra I Cs!'' Och man kan inte bli direkt bra av guider när det gäller CS. Man kan förstå spelet bättre dock. Denna guide är rätt så onödig då det är ingenting som behövs för att bli bra eller bättre. Och det du pratade om att det finns officiella guider till alla möjliga spel. Menar du ''Walktroughs''? Det finns inga officiella guider till onlinespel. Hur skulle det se ut? Man inte direkt läsa en guide och veta hur man ska ''klara'' CS. Det gäller mest Single-Player spel man kan få hjälp av guide om man fastnat eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Man kan inte lära sig bli bra av en guide. Det handlar bara om träning. Men det var lite tips iaf. Har sett officiella guider till många olika online spel... http://www.primagames.com/strategy/all/NULL/ Du kan ju ta en titt själv om du inte tror mig. ;) Finns massor av guider till online spel där Glömde en sak... Du skrev att man inte kunnde bli bättre på cs men dock förstå spelet bättre, rätta mig om jag har fel. Om man förstår spelet bättre blir man väl helt enkelt bättre på spelet. Eller?! http://LillBerra.JustGotOwned.com/ Redigerat 21 Juli 2006 av React Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg