LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Tyckte inte att denjvar till så mycket hjälp faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Man kan inte lära sig bli bra av en guide. Det handlar bara om träning. Men det var lite tips iaf. Din länk innehåller vulgära och stötande bilder. Ska jag ta en anmälning på det :) Vem blev ägd nu? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Man kan inte lära sig bli bra av en guide. Det handlar bara om träning. Men det var lite tips iaf. Vi kom ju i alla fall fram till att det finns officiela strategi guider till online spel, eller hur berra? Och angående den "vulgära och stötande" länken... Förlåt om du tog illa upp, var mest på skoj men känner du dig kränkt så ta en anmälning då. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Om ni vill lära er att surfa ska ni läsa min guide. B) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=66177&hl=surf Tack för en bra guide! :) Krans-Dans, lär dig att stava innnan du gör guider. Det är knappt läsligt det som du skriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Om ni vill lära er att surfa ska ni läsa min guide. B) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=66177&hl=surf Men palla klaga på andras stavning! Han gör så gott han kan... skäms! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 "Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet" -Farbror Barbro Finns inga genvägar till att bli pro heller, nöt spelet dag efter dag, antagligen blir du bra till slut. Spela PCW hela tiden med ditt lag, det är trots allt lagspel som gör vinsterna, inte hur bra ni är på att aima (självklart spelar det roll också, men är man 4v1 så ska det gå att ha heluselt aim) Tweaka för att få så mycket FPS som möjligt med minsta möjliga choke och loss, googla CS tweaks bara, lär gå bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg