Hoppa till innehåll

Zlatan


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Äh det är skandal. Sverige förtjänade knappt och komma till kvartsfinal. Så fort en spelare gör ett misstag så får man panik på den. Zlatan var ju er ängel för 2 år sen. Nu så är han som ett kryp för er. Inte för mig. Vet ni hur tufft han har haft det i Juventus? Han har uträttat mycket och Juventus förtjänade det ännu mer än vad Sverige förtjänar.

 

Såg ni inte hur Zlatan passade Henke alltid men Henke tappar bollen. Varför just håna Zlatan? Varför inte håna Henke? Problem eller?

 

Zlatan har en asbra talang och är bäst i landslaget.

 

Säg vad ni tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Håller med ganon och henke gjorde faktiskt mer än zlatan.

 

 

Puck0 har helt enkelt en anna åsikt kring ämnet, då jag varken håller med honom fullkomligt eller er andra.

Zlatan har spelat ett godkänt VM vilket kanske är lite dåligt med tanke på hans kapacitet när han verkligen är i form.

Han har haft en negativ trend hela året och i Juventus så producerade han bara 2 mål fastän att han spelade från start de flesta av matcherna.

Detta känns givetvis tungt för en anfallare i Zlatans klass, men det är ingen anledning för oss att nedvärdera honom på något sätt.

 

Puck0 har fullkomligt rätt angående att Henke presterat sämre än vad Zlatan åstadkommit i detta VM, då Henke för det mestadels förlorar bollarna som han får av Zlatan.

Jag nedvärderar inte Henke så missuppfatta mig inte nu, men Zlatan har gjort ett mycket bättre VM än vad Henke gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zlatan är en bra spelare och har en svacka. Kolla för ett år sen, gjorde fett med mål i Juventus, var bra i landslaget, var en av världens bästa spelare o.s.v.

Kolla på matchen imot England, Zlatan har tre spelare på sig hela tiden. Ändå vinner han bollen ibland. Tro inte att han har fått det lättare än för ett år sen. Och precis som G2 säger så har han ju inte samma rutin. Han är inte så gammal än. Han har mkt tid framför sig. Om ett halvår tror jag hans svacka är över.

 

@Zlayer: Puck0 är inte ensam om att tycka att Zlatan är bäst i landslaget, när han presterar. När han spelar som han ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt mig är Zlatan bättre på att dribbla än att spela boll. Tränaren i Juventus ville att Zlatan skulle passa mer än att gå ego, han blev sämre direkt. Och det hände ju den här säsongen. Tycker att Zlatan ska börja på avbyttar bänken varje match, men komma in typ efter 60-70 min :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Zlatan gjorde många mål i Juventus i SERIE A.

 

Juventus fans är inte som Sveriges. Gör en spelare misstag så får ni ryck. Väx upp, snälla nån.

 

Ni har faktist glömt hur mycket Zlatan har gjort för Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zlatan gjorde många mål i Juventus i SERIE A.

 

Juventus fans är inte som Sveriges. Gör en spelare misstag så får ni ryck. Väx upp, snälla nån.

 

Ni har faktist glömt hur mycket Zlatan har gjort för Sverige.

 

Han gjorde mer mål, när han var ett "ego".

 

Han behöver bara bli lite mer ego, då kommer han att bli gamla Zlatan :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...