Hoppa till innehåll

Zlatan


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

mm, bara för att han inte är i form nu så betyder det inte att det ska vara för evigt. Jag kan slå vad om att Zlatan kommer göra ett mål i EM 2008 och så kommer man avguda honom igen -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Zlatan gjorde många mål i Juventus i SERIE A.

 

Juventus fans är inte som Sveriges. Gör en spelare misstag så får ni ryck. Väx upp, snälla nån.

 

Ni har faktist glömt hur mycket Zlatan har gjort för Sverige.

 

7 mål på 37 matcher i laget som vann Lo Scudetto är ju jättemånga, verkligen...

Förresten...har Juve fans i Turin? =)

 

Samtidigt har han gjort förbannat många dåliga landskamper där han varit helt osynlig & skickade ut oss ur VM 2002 genom att inte passa en Henke med öppet mål för att istället skjuta ett jävligt uselt skott ur jävligt dålig vinkel, glöm inte heller det alla Zlatanälskare som tror att han aldrig gör något dåligt & kommer med patetiska motargument som "alla kan ha en dålig dag" (jojo, men knappast så många som han faktiskt haft) eller "gör det bättre själv" (Zlatan tjänar enorma summor på att spela fotboll, vi väntar oss då att han iallafall kämpar till han kollapsar eller domaren blåser av).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh det är skandal. Sverige förtjänade knappt och komma till kvartsfinal. Så fort en spelare gör ett misstag så får man panik på den. Zlatan var ju er ängel för 2 år sen. Nu så är han som ett kryp för er. Inte för mig. Vet ni hur tufft han har haft det i Juventus? Han har uträttat mycket och Juventus förtjänade det ännu mer än vad Sverige förtjänar.

 

Såg ni inte hur Zlatan passade Henke alltid men Henke tappar bollen. Varför just håna Zlatan? Varför inte håna Henke? Problem eller?

 

Zlatan har en asbra talang och är bäst i landslaget.

 

Säg vad ni tycker.

 

Cry me a river.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zlatan gjorde många mål i Juventus i SERIE A.

 

Juventus fans är inte som Sveriges. Gör en spelare misstag så får ni ryck. Väx upp, snälla nån.

 

Ni har faktist glömt hur mycket Zlatan har gjort för Sverige.

 

 

Innan jag kommer med mitt motargument så vill jag bara påpeka att jag varken dyrkar Zlatan eller tvärtom.

 

Det jag menade när jag postade mitt inlägg för inte så svårt att förstå, då det enda du egentligen behöver kunna är att läsa mitt inlägg ordentligt och förstå mina ord, samt att sanna de.

Zlatan har enlgit mig gjort en helt godkänd säsong för Sverige med tanke på sin skada och konkurrenten Allbäck som byter med honom om anfallspositionen.

 

Zlatan har enligt mig spelat bäst i anfallet vad gäller han och Alläck utöver Allbäcks mål mot England som håller väldigt hög klass.

Att Allbäck fått fler chanser är egentligen inget som jag särskiltl bryr mig om eller sätter mig in i.

Anledningen är att Zlatan oftast är en speldirigent vilket med andra ord betyder att bollarna går genom han för att skapa ett anfall.

Allbäck däremot, är saken tvärtom, då han står och hänger vid motståndarnas mål, som sedan är ett givet alternativ i ett anfall.

 

Henke har även han, spelat en dåligt VM utöver straffen som han brände mot Tyskland.

Han har tagit mot bollar från Zlatan som han sedan spelat ut och är därmed inte någon vidare anfallare i detta VM.

 

Sverige har inte ett anfall som England där det endast behövs en "libro" vilket är Rooney som både är teknisk och snabb i löpningarna.

I Sverige så behöver man minst tre anfallare för att skapa något framåt och därmed så tycker jag att Zlatan har gjort sitt och håller en godkänd nivå.

Notera att godkänd i en skala från 1-5 är en tvåa vilket betyder att Zlatan fortfarande kunde ha visaat en hel del mer i både landslaget och Juventus.

 

Du tar "godkänt" alldeles för högt om du frågar mig och därmed Zlatans prestation.

Notera att inget av detta är menat att bryta mot §1.1 eller någon annan regel, då inläggets syfte inte alls var menat på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Zlatan gjorde många mål i Juventus i SERIE A.

 

Juventus fans är inte som Sveriges. Gör en spelare misstag så får ni ryck. Väx upp, snälla nån.

 

Ni har faktist glömt hur mycket Zlatan har gjort för Sverige.

 

Det var ju han som slet sig mot trinidad&tobago.

 

Och att insesanningen. Zlatan försökte mot Tyskland men Henke slumpa bort passningarna. Vad f*n har invandrare och göra med Zlatan? Det var ju ni Svenskar som avgudade Zlatan efter hans klack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

#21: Att Puck0 möjligtvis är invandrare har absolut inget med saken att göra då i princip alla svenskar kallade Zlatan "åskguden" efter hans mål mot Ungern i VM-kvalet.

 

Ang. att folk tycker att han är en diva är för att media och befolkningen här i Sverige själv gjort honom till en sådan.

Spelar han en enda dålig match så påstår folk att han är överskattad vilket han inte alls är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

#21: Ok, Zlatans fel att vi åkte ut ur VM 2002. Hur kan du skylla allt på en tonåring? För det var han. Det är ju jättelätt att komma in i en viktig match till VM, komma från Rosengård, vara knappt 20 år gammal, ha all press på sig o.s.v.

 

Vems "fel" var det att vi var kvar i EM 2004 då? Vems "fel" var det att Malmö FF gick upp till Allsvenskan igen? Vems "fel" var det att vi kom till EM? Så kan man hålla på rätt länge ;)

 

Bara undrar en grej... Konstigt att det inte är så många som klagar på Henke :rolleyes: När han spelar dåligt så låter det:

 

"Stackars Henke. Sån otur att han missa straffen. Han måste vara jätteledsen. Men det gör inget, för han är svensk."

 

Och att det bara är invandrare som skulle gilla Zlatan får du nog ta tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zlatan är väl en bra spelare men han har det svårt att uträtta något på plan när han nästan alltid är punktmarkerad på plan

 

Det är väl många spelare som är punktmarkerad, som t.ex Ronaldinho & Ronaldo, men dem åstadkommer iallafall mer än vad Zlatan gör.

Jag ska säga detta igen, "Zlatan bänkad, Juventus vann".

Att en anfallare för ett så stort lag som Juventus presterar så dåligt, så undrar man om Zlatan betalar Juve för att få stanna där.

När han gjorde mål ( efter några månader ), så blev han utbuad av hemmafansen.

Hoppas att Zlatan går till ett annat skit lag i Serie B där han förtjänar att vara och att alla som säger att han är bäst ska dämpa ner.

"hans svacka"?

Har sagt det förut, och säger det igen, hur länge ska han gå runt och klaga på hans svacka?

Han gör inget åt saken, vilket betyder att han inte tar fotboll på allvar, så jag fattar inte alls varför han är så överskattad!

Jag vet inte vad mer Allbäck skulle bevisa för att komma med i startelvan och ta ut Zlatan!

Han gjhorde t.o.m mål detta VM, till skillnad från "storstjärnan" Zlatan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...