Hoppa till innehåll

Zlatan


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad menar du och försvara? Det är ju en stor del av fotboll för att bli vinnare i en turnering. Och vadå menar du med filmning. Kom med något exempel.

 

 

Italien spelar en sådan överdriven försvarsfotboll och om man ska vara ärlig är de inte speciellt rolig att titta på ett lag som håller i bollen och försvarar en 1-0's ledning. Italien mot Australien är ett bra exempel på för bra filmning. Italien har haft tur som kom till kvartsfinal i VM i år. Hoppas de blir utslagna nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

idag håller jag me Fusion å #21 till fullo!

 

 

ja får bara säga: Zlatan i Premier Leauge, lol!!

de skulle vara ett stort skämt, å "Zlatan behöver enligt mig komma till ett lag då han har en jämlik anfallare som når upp till lika bra.Detta lag ska vara Manchester United eftersom att jag syftar på Wayne Rooney."

Vaddå Rooney nå upp till Zlatans nivå?Zlatan e inte ens i närheten av hur bra Rooney är!Zlatan skulle inte klara å spela i Preimer heller tror inte jag...

Något som jag tror passar honom är korpfotboll i en park!

 

 

Det var vad jag hade å säga!

 

 

 

 

Zlatan, landets skam vaddå superman?

 

 

Wayne Rooney är inte hästlängder bättre än Zlatan, om du nu tycker det.

Faktum är att Rooney i princip alltid presterar bra på matcherna, både i lansslagströjan och i Man.Utd.

Zlatan är tröjan ut och in, då han inte spelar lika bra som Rooney gör, varken i landslaget eller klubblaget.

 

Varför? Jo, Rooney har utvecklats en hel del efter övergången från Everton till storlaget United, då man både märkt det i avsluten, och rent spelmässigt.

Därför så tror jag att det möjligtvis kommer att gå lika bra för Zlatan som det gör för Rooney.

 

Dock så är alltid en övergång till Real Madrid ett bra steg i karriären med, men Man.Utd har helt enkelt mer behov av en teknisk anfallare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

En fråga, hur vet du att han kommer att göra en bra insats?

Sorry om det är off-topic, men undrar bara.

 

Jag känner att Zlatan kommer göra det jätte fint i EM 2008 och att Sverige kommer avguda han igen.

 

Presentation, ge dig! Det var ingen filmning. Han hade ju värsta läget. Sen så kommer den dära spelaren jag vet inte vad han heter och slänger sig.

 

Om du höll på Italien så skulle du inte säga att det var en filmning. Dessutom, vad tror du att man ska göra? Man ska ju försvara sig. Italien släppte in 1 mål bara i gruppspelet och det var Zaccardo som gjorde ett misstag så det blev självmål. Men annars så har Italien en bra taktik. Få in 1-2 bollar i mål sen är det och köra på defensivt läge.

 

Italiens meriter:

 

Worldcup mästare 1934: Italien–Tjeckoslovakien 2–1.

Worldcup mästare 1938: Italien-Ungern 4-2

Europa mästare:1968

Worldcup mästare 1982: Italien-Västtyskland 3-1

 

och någon vm brons har dem tagit också.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En fråga, hur vet du att han kommer att göra en bra insats?

Sorry om det är off-topic, men undrar bara.

 

Problemet är att när folk "avgudar" vissa personer så måste denne göra allting rätt, då ett enda snedsteg kan resultera en massvis med kritik, det som vissa av er ger Zlatan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Nackdelen som jag tycker om Zlatan är att Juventus tränare ''Capello'' låter honom börja startelvan istället för Del Piero oftast. Del Piero är Juventus bäste målskytt just nu genom tiderna och nu så tvekar Capello om att låta Zlatan börja på startelvan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zlatan hade efter sin första säsong i Juve, chans att bli en riktigt stor spelare.

En chans jag inte tycker att han har tagit.

Inse faktum.

Han gjorde en kass säsong i Juve, och när det är VM dags tror alla att just Zlatan ska frälsa Sverige.

Ett lag kan inte leva på en spelare.

När Zlatan inte lever upp till förväntningarna gör inte Sverige det heller.

Men sedan får vi inte glömm att många i Sverige spelade under sin normala nivå.

Och när Sverige får möta Tyskarna på deras hemma plan,

då hade det varit ett mirakel om Sverige hade vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh det är skandal. Sverige förtjänade knappt och komma till kvartsfinal. Så fort en spelare gör ett misstag så får man panik på den. Zlatan var ju er ängel för 2 år sen. Nu så är han som ett kryp för er. Inte för mig. Vet ni hur tufft han har haft det i Juventus? Han har uträttat mycket och Juventus förtjänade det ännu mer än vad Sverige förtjänar.

 

Såg ni inte hur Zlatan passade Henke alltid men Henke tappar bollen. Varför just håna Zlatan? Varför inte håna Henke? Problem eller?

 

Zlatan har en asbra talang och är bäst i landslaget.

 

Säg vad ni tycker.

 

Zlatan har aldrig varit en ängel precis... Har haft det lite svårt med svensk media..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...