Hoppa till innehåll

Zlatan


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Om han spelade uselt under vm. Vem var det som skapade en massa målchanser mot Trinidad?

 

Vem var det som skapa flest målchanser mot Tyskland? Det var ju han som sköt mest mot Tyskland. Sen när han passar till Henke så blir Henke fälld och får ta en straff. Vem tar den? Henke, miss eller mål? Miss, varför inte skylla på henke istället för Zlatan?

 

Jag vill inte skylla på Henke men nästan alla stirrar på Zlatan -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Zlatan styllar förmycket med bollen! Fotboll är för han som en sport där man ska göra snygga mål. Klacka upp en nickboll i krysset. För på en cyckelspark i ett perfekt nicklägge men då slänger han sej åt sidan och ska göra nåt snyggt!

Om man tittar tillbaka EM 2004 med den där klacken så var det mesta tur.

Hur kan man försöka sig på en sån sak med en match som betyder att Italien är ute ur Slutspelet elr vad man ska säga. Om Sverige spelar lika elr om dom vinner.

Det var 5minuter kvar innan tillägstid och det där var det enda målet Sverige gjorde och Italien hade gjort ett innan. Vilket att Sverige åkt ut. Och skulle det varit så att den där inte gick in hade allt varit Zlatans fel. Jag tyckte han var bra 2004 när han gjorde ett så snyggt mål men om jag tänker efter så var det tur och onormalt att försöka göra så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst DonKeN

Zlatan styllar förmycket med bollen! Fotboll är för han som en sport där man ska göra snygga mål. Klacka upp en nickboll i krysset. För på en cyckelspark i ett perfekt nicklägge men då slänger han sej åt sidan och ska göra nåt snyggt!

Om man tittar tillbaka EM 2004 med den där klacken så var det mesta tur.

Hur kan man försöka sig på en sån sak med en match som betyder att Italien är ute ur Slutspelet elr vad man ska säga. Om Sverige spelar lika elr om dom vinner.

Det var 5minuter kvar innan tillägstid och det där var det enda målet Sverige gjorde och Italien hade gjort ett innan. Vilket att Sverige åkt ut. Och skulle det varit så att den där inte gick in hade allt varit Zlatans fel. Jag tyckte han var bra 2004 när han gjorde ett så snyggt mål men om jag tänker efter så var det tur och onormalt att försöka göra så.

 

Jojo men många tycks glömma vad han har gjort för Sverige.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Diva? Det är ju han som försöker ta sig förbi dem svåra backarna sen så passar han Henke och Henke slopar bort passningarna.

 

Alltså jag fattar inte varför ni inte klagar på Henke nångång.

 

Om det var Zlatan som missa straffen mot Tyskland så skulle det stå i en vecka på Tidningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...