LillBerra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag tror nog jag får det. Brukar inte köpa spel då jag laddar hem dom istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag också, men andå jag får köpa vilket spel jag vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag får köpa våldsspel men mamma tycker nog egentligen inte om att jag gör det, men jag får göra det ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag får köpa spel med våld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Spelen får jag köpa, och spela. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 du har ju inte ens ändrat inlägget, så varför starta en onödig tråd och sedan vilja låsa den igen? <{POST_SNAPBACK}> jag skrev svara sen när jag hade skrivit får ni köpa våldspel....... men jag skrev inte det att det var ebn dum tråd.... så jag tryckte på svara och skrev det så blev det väl nåt fel så kom det in på det jag skrev först så det är inte mitt fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det har också hänt mig.. alltså jag har inte skrivit en onödigt tråd eller nåt, men när jag har skrivit ett inlägg i en tråd och sen ska skriva ett till i samma tråd så hamnar det jag skrev senast på det inlägget jag skrev precis... du har ju inte ens ändrat inlägget, så varför starta en onödig tråd och sedan vilja låsa den igen? <{POST_SNAPBACK}> jag skrev svara sen när jag hade skrivit får ni köpa våldspel....... men jag skrev inte det att det var ebn dum tråd.... så jag tryckte på svara och skrev det så blev det väl nåt fel så kom det in på det jag skrev först så det är inte mitt fel! <{POST_SNAPBACK}> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 så det var därför så ni vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag får köpa vilket spel som helst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag får köpa vliket väld spel som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 får ni köpa såna spel som är för 16 och 18 jag får bara köpa spel för 16 för min pappa men för min mamma får jag bara köpa spel för 12! fförresten lås dennna tråden det var en dum tråd! LÅS DENNNA TRÅD snälla ge mig ingehn varning :( :( Ja då jag får men du är ju bara 9 år... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 får ni köpa såna spel som är för 16 och 18 jag får bara köpa spel för 16 för min pappa men för min mamma får jag bara köpa spel för 12! fförresten lås dennna tråden det var en dum tråd! LÅS DENNNA TRÅD snälla ge mig ingehn varning :( :( mm vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg