shacti Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 e det inte typ olagligt att ha en chippad...fast det kanske var i USA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag vet inte om det är olaglit men jag tror inte det!! det kanske är det för då kan man ju hyra spel och sen har man dom hela tiden!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 håller med precis och vad gör man med en X-box när man får slut på minne..köper en ny :) Det är inte någon större risk att man får slut på hårddisken. Jag har 13 spel där plus Flera filer på Varje. Typ mina soundtrack tar 10000 block men det står fortfarande memory left: 50000+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) men lol GC är mycket bättren xbox!!!! gc har bättre spel !! men lol barnspel /ffs ja vet knappt nåra barnspel! du sa att silver star hadde tråkiga bil spel ! dom som han har är rätt roliga . Man tröttnar knappt på bil spel ! lool lär dig om spel LOLISH! GC!!! :blink: Redigerat 12 Februari 2004 av davve-da-kid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 XBOX ÄGER :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Men tänk så här om man är 4-6 år eller mindre då finns det ju alltid barnspel till nintendo det är det som är bonuset med Gamecube och för de som är 7-11 år är det också såna spel fast det blir lite lättare att fatta engelska vad gubbarna säger.12 och uppåt fortfarande såna spel fast kanske Enternal Darkness,resident evil m.m och om ni som tycker x-box är så bra så skriv det i X-Box Forumet om ni så gärna vill tala om det för andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 håller med helt och förresten med x-box da om man vill ta med sitt minne då tar med hele den feta och odesignade plåtburken eller vad och dessutom resident evil har blivit utnämnt till årets skräckspel nåt år dessutom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) ååhhh.... stackars er, ni måste ha det jobbigt att gå runt och hata nått bara för att ni gillar nått annat (kort sagt "fanboys") själv så tycker jag att NGC är den bästa konsolen och de betyder inte att ja måste hata XboX eller PS2, ja har kompisar som har XboX och PS2 och ja tycker att de e kul att spela på dom också. fast ja kan faktiskt bli irriterad på dom som säger att NGC har barnspel. dom säger så bara för att dom inte VÅGAR spela spel med en kille i tecknat förmat me stora ögon, eller med en kille med stor näsa och rörmockar dräkt som springer runt och hoppar. så dom som säger att NGC har barnspel är OFTAST fega. XD Redigerat 14 Februari 2004 av karata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag har alla tre konsolerna och Gamecube är bäst av dom!gamecube är snabbast,bäst grafik + har störst spelsortiment. nintendo startade allting som har med tv-spel att göra. nintendo är 100 gånger bättre än x-box.microsoft är bara bra på att göra datorer.nintendo kommer alltid att va bäst på tv-spel. inse faktum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Ja nån med vett i hjärnan. Jag är alltid rädd för inbrott så jag gömmer mitt minnes kort under kudden när jag lägger mej. Men en Xbox kan man ju inte göra så med det är ungefär ett sånt minnes kort i skala 20:1 ska man gömma det under koudden måste man göra ett hål under kudden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 JAg skulle ALdrig sälja GameCube :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 inte jag heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg