Hoppa till innehåll

Sålde Gamecubet

Light

Rekommendera inlägg

• Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

nu ska vi se hur många spel GC har som inte e barnspel:metroid prime,resident evil spelen,MGS the twin snakes,splinter cell,medal of honor spelen,

listan kan göras hur lång som helst och GC har i vissa fall bättre grafik än xbox!

du kan ju ingenting om vad spel heter,din lilla snorunge!!!

kassa fittnoob

Du glömde Soul Callibur eller vad det hette, F-Zero och Star Wars spel men jag känner till ännu mer men jag orkar inte säfga dom! Och det är bara smart av Nintendo att också ha barnspel för då kan ju mer köpa det! Även om det inte är så många barn som köper det Men Nintendo tänker inte på att vara "Måste vara bäst tv-spels företag" som PS-2 och X-Box som bara värkar tänka på det! :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0014 @ 15/02-2004 20:43:31)

XBOX ÄGER  :angry:

INTE

Fattar ingen att X-box tar 4 ggr mer plats än vad en GC gör...tänk och ta med en X-box i sin "Handväska"

GC forever

Det är ju inte bara själva kosnollen som är tjock! Utan kontrollerna rymmer ju från Nya Zeeland till Sverige! :lol: Så varför ska en konsoll bli hatad så mycket för att den gör barnspel också? Själv tycker jag det är skoj och spela såna spel i alla fall från GameCube! Och jag bryr mig inte om grafikn förståt? :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...