Gäst 93alvbjo Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 madde the wolf? det låter ju bra men vi alla har inte samma lärare hela dagen (synd att det var så. like the god old days) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Vad menar du med kul? Eftersom jag går på ett ganska fritt gymnasium får jag ha med vad jag vill. Varje dag tar jag med datorn och spelar lite olika spel med mera, jag har såklart med ipoden och annat som kan uppfattas som "kul". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 sitter du och spelar dator i skolan ? Har inte din lärare berättat om "Socialt liv" du borde pröva, det är jättekul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Mycket i skolan är glädjedödande, till exempel lunchrasten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Min gamla klass va rätt så rolig :P . när läraren gick ut blev de kaos o inget blev gjort xD. och på rasterna hittar man alltid på nåt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 vi får ha hagelbössor och misiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 kassta sudd på läraren hahahah:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Nej,vi får inte spela Tibia/dator i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Vi spelade Quake 3 i skolan iaf... Fast våran gamla datorkunskapslärare tog bort det. Hon föredrog spel med nallebjörnar istället... Vi har iaf 2 styckna kanonmentorer och ett gäng med bra lärare... Vissa äter frukost inne på lektionerna, och vissa andra fikar o.s.v.... :) Redigerat 30 Juli 2006 av King Boo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 vi får skejta på rasterna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 jäklas med läraren är skit roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 på min skola får vi aldrig har roligt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.