nebbig Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 En av skolans återkommande vikarier vet knappt vad som är bak och fram på en penna. Eller skillnaden på fåglar och däggdjur. Sånt är väl alltid kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Ja på långa raster kan man ju cykla till internetcafén som ligger 1-3 kilometer i från skolan. Sådant är väl alltid kul... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Vi brukar ha mentors timme(40 min)på onsdagar då brukar vi gå ut och läsa eller göra nån lek.Annars sitter vi bara på en stol hela dagen så arslet formas efter stolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Det beror ju helt på läraren tycker. Som våran fysiklärare som alltid berättar massa olika historier om när han var liten, och har med sig små uppfinningar, samtidigt som man lär sig, han är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jojo, jag har kul varje dag. Jag får ju spela instrument varje dag och ha andra trevliga ämnen. Min svensklärare är skitrolig också ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Typ en gång om året får vi titta på film -.- det är det ända roliga vi får göra :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Vi slutar typ tidgare en gång i veckan :) och det bästa....det finns en godis kiosk typ 50m ifrån skolan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 tjaa.. vård lärare är lite halvblind så man kan gå iväg på lektionerna och köpa fika eller nått ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Nae inte mycket.. Men på våra tyskalektioner har vi rätt kul ändå..Våran nya lärare e aströg!Vi göra i princip inget på lektionerna..Möjligtvis har läxförhör eller läxgenomgång..Men annars inget!Jag å en till gick ut typ en kvart utan att hon märkte något..Åsså märker hon inte om man typ kaster sudd på henne :D Hon har haft oss sedan denna terminen började å kan fortfarande typ ingens namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Nästan aldrig arbeta arbeta hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 ibland kul på lektionerna och vi har cafeteria och pingisrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 tjaa.. vård lärare är lite halvblind så man kan gå iväg på lektionerna och köpa fika eller nått ^^ Våra lärare ser, och vi kan köpa fika iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.