Pelleelle Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Det är en delfin, inte en fisk. <_< Och man kan bara komma dit med abiliten man får när man vinner första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) *En Delfin är en sorts fisk, spelar det egentligen nån roll? Dessutom får man den Abilytin andra gången man klarat Ursula, inte första. Den heter Mermaid Kick och den får man av Kung Triton i hans palats. Redigerat 28 Juni 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Nej, du använder inte fisken för att komma till vattendraget, du använder abilityn du får efter första gången du möter Ursula. Mermaid Kick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 just det Ganon20000! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag kom ihåg det väldigt starkt. Och för att vara extra säker så tog jag mig en titt i min Strategy Guide. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 just det Ganon20000! <_< Alla kan göra misstag, den här gången var det min tur. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Japp, snart är det väl min tur :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 klarta den trehuvudiga hundliknande saken i herklues värd men sen vet jag ej mer i den värden hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Hur skadar man henne andra gången?????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 o.O VA!? KAN DU INTE SKADA HENNE!? ...HAHAHAHAHA, man bara anfaller hennes huvud men keybladen. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Och tänk på att vara så långt ifrån henne som möjligt när hon börjar suga in en i sin mun. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) Man får mermed kick när man klarar henne första gången!!! Sen ska man till calm delphins!! Där finns ett vattendrag ta mermed kick tills du kommer upp till toppen så svänger höger!!! Då kommer det en liten film där Ursela blir stor!! Du ska slå henne i ansiktet!! När hon säger nåt så ska du akta dig!! När hon gjort klart sin attack så tar du mermed kick och simmar till henne så snabbt du bara kan och slår henne i ansiktet!!! När hon försöker suga in dig i munnen så komer det typ ett vatten drag, hon tar in dig och biter dig!! Men för att det inte ska hända så tar du mermed kick och simmar ifrån henne så snabbt du bara kan!! När jag klara henne så hade jag den där nykeln som jag fick utav Peter Pan!! Då går det enklare!! Jag tror den heter Fairi key!! Men i alla fall lycka till!!! Har ni några frågår??? Fråga mig??? Jag heter Eddy_cool_94_ så ni bara vet!!! Bara frågor om Kingdom Hearts!! Jag kan allt om Kingdom Hearts!! Redigerat 1 Augusti 2006 av Eddy_cool_94_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg