Gäst Pcplayer Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 på young links bana där man ska break the targets hur göt man för att ta den där som är i en typ ruta..? h e l p.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) Hoppa på väggen? ;) eller kanske slå den :S Redigerat 28 Juni 2006 av Dashier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 jag har också fastnat på den men en kompis berätta att man ska skjuta bomurang när man typ står på "rutan" och sedan hoppa ner (så du landar på nånting) så ska bomurangen gå igenom "rutan" och träffa cirkeln... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) @Nicita Jag har gjort den förr men kommer inte ihåg, det var ett tag sedan jag spela SSBM Redigerat 28 Juni 2006 av Dashier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 jaha ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Kasta bumerangen åt andra hållet och sen hoppa undan fårn den när den kommer tillbaka. Har du tur träffar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 thx klara den :) nu klarar jag inte pitchu..på grund av små misstag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 pichus bana är irreterande! xD men du kommer nog klara de till slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 på young links bana där man ska break the targets hur göt man för att ta den där som är i en typ ruta..? h e l p.. stå på "rutan" och kasta åt vänster hoppa sedan ner på platformen till höger så träffar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 klara de med alla för ett tag sen :) fick game and watch då..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 klara de med alla för ett tag sen :) fick game and watch då..:P Han e cool :D har klarat alla fast de va int mitt GC :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MazzDazz Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Har klarat alla target test förutom Younglinks :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg