Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vilken tycker ni är den sämsta attacken på alla Pokémon spel? Jag tycker att det är Spit Up, jag har lärt min Pelliper den men den gör ingen nytta. <_<

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Vilken tycker ni är den sämsta attacken på alla Pokémon spel? Jag tycker att det är Spit Up, jag har lärt min Pelliper den men den gör ingen nytta.  <_<

Lätt splash. <_<
Skrivet

Jag förstår inte vad Spit Up ska göra, det står att man ska spotta upp saker på fienden men när man använder den står det alltid att det misslyckades att spotta upp något?

Skrivet

Vilken tycker ni är den sämsta attacken på alla Pokémon spel? Jag tycker att det är Spit Up, jag har lärt min Pelliper den men den gör ingen nytta.  <_<

Du måste använda Stockpile i 1-3 rundor innan Spit Up, det är en slags attack du måste ladda upp för att använda. Den är okej.

Splash är lätt den värdelösaste.

Skrivet

@Ganon20000 Yup.

@Eric H Jag tycker inte det. Tail Whip och Leer sänker ju motståndarens defence så att dina fysiska attacker som din tackle gör mer skada och growl gör ju så motsåndarens fysiska attacker gör mindre skada.

Skrivet

Brukar bara lära mina Pokémon attacker som skadar fysiskt och inte sådana som drar ner Attack eller Defence, men de är inte värdelösa för det.

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Jag brukar ha kvar såna som drar ner Defense/Attack men när dom börja bli tuffa rycker såna attacker.

• Skapa ny...