ajar Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Vilken tycker ni är den sämsta attacken på alla Pokémon spel? Jag tycker att det är Spit Up, jag har lärt min Pelliper den men den gör ingen nytta. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Vilken tycker ni är den sämsta attacken på alla Pokémon spel? Jag tycker att det är Spit Up, jag har lärt min Pelliper den men den gör ingen nytta. <_< Lätt splash. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Den är också kass! Hur ska man kunna träna upp en Pokémon som bara har Splash? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Splash. Den gör ju ingenting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Jag förstår inte vad Spit Up ska göra, det står att man ska spotta upp saker på fienden men när man använder den står det alltid att det misslyckades att spotta upp något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Vilken tycker ni är den sämsta attacken på alla Pokémon spel? Jag tycker att det är Spit Up, jag har lärt min Pelliper den men den gör ingen nytta. <_< Du måste använda Stockpile i 1-3 rundor innan Spit Up, det är en slags attack du måste ladda upp för att använda. Den är okej. Splash är lätt den värdelösaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Hmm, så man behöver två attacker för att kunna "utöva" Spit Up, Stovkpile och Spit Up? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 mm fast förrutom splash är det nog... Growl eller Tail Whip. Om inte Leer. Tackle är ju mycket bättre iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 @Ganon20000 Yup. @Eric H Jag tycker inte det. Tail Whip och Leer sänker ju motståndarens defence så att dina fysiska attacker som din tackle gör mer skada och growl gör ju så motsåndarens fysiska attacker gör mindre skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Brukar bara lära mina Pokémon attacker som skadar fysiskt och inte sådana som drar ner Attack eller Defence, men de är inte värdelösa för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Jag brukar ha kvar såna som drar ner Defense/Attack men när dom börja bli tuffa rycker såna attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Splash,eller om man ska ta en attack som "funkar" så är det antagligen constrict. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg