nixo99 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 splash är sämst! och sen accuracy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Om jag måste välja en attack som skadar väljer jag nog också Constrict, den skadar lite! nixo99: Accuracy är ingen attack, accuracu betyder träffsäkerhet. Redigerat 29 Juni 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Skulle nog ta fake out som sämsta attack attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Splash är dåligast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 splash är sämst!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Escaflowne: Så dåliga är dom inte men om jag har chans att lära min pokemon någon attack jag gillar så tar jag bort någon av dom. Sådana som Screech är bättre för dom sänker mycket mer. Däremot håller jag med om att dom inte är dåliga men några av dom dåligaste enligt mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag tror att de flesta här är överens om att Splash är den sämsta attacken i Pokémon spelens historia... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Undrar varför Nintendo skapade Splash då... Jag tycker också Splash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 jannejan: Ja det kan man undra, och vad jag vet är Magikarp den enda Pokémonen som kan lära sig den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 p.g.a. att magikarp suger lika mycket som splash... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Ganon20000: Feebas kan också Splash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 EH:Magikarp hade inte suggit om Splash hade funnits. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg