mashemoto Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 hur gjör man online spel som till exempel rune scape och tibia jag har game maker och rpg maker men vilket ska men använda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Tror man måste köpa ett prog. annars kan du kolla här vart du kan animera och så gratis , fast ej spel. http://forum.fuska.se/Animerings_Prog-t68642.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 men jag skulle hälst vilja göra ett spel i sstället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Min kompis gjorde ett spel... Vet inte vad programet hette. Om du får tag på något program så var berädd på att sitta med det i minst 3 år, ska du lära dig så lägg på cirka 1 år på det och om du vill få ut det till en publik på nåtet så kommer det antagligen att ta 2-5 år. Att skapa spel är inte så lätt som det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Min kompis gjorde ett spel... Vet inte vad programet hette. Om du får tag på något program så var berädd på att sitta med det i minst 3 år, ska du lära dig så lägg på cirka 1 år på det och om du vill få ut det till en publik på nåtet så kommer det antagligen att ta 2-5 år. Att skapa spel är inte så lätt som det ser ut tycker exakt som Gnome sa. Det är inte så lätt som det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 jag provade att göra ett Text bsrt Spel... jag kunde batch koderna men det sket sig, så att säga.. så jag la ner det :) min kompis kompis har hållit på med ett spel i 2 år som han satsar att bli känd på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Läss C++ Finns att köpa i den närmaste bok handel är 99% säker att det finns bra böker som t ex "lär dig C++ på 3 veckor" och såna ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Realmcrafter? Dessutom skulle det va bättre om du kunde Koda, men nej, du står hellre där som en idiot och inte kan ett piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Värst var du var vänlig och söt >_> och *host*uppkäftig*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Realmcrafter? Dessutom skulle det va bättre om du kunde Koda, men nej, du står hellre där som en idiot och inte kan ett piss. Vad f*n menar du med det Om du f*n Vill lära dig något LÄSS då :student: PS du är säkert en som inte går till skolan :meddum: ... och skär sig i armen eller hur? Dessutom skulle det va bättre om du kunde Koda Jag kan koda Men f*n heller att jag skulle sitta och göra ett hellt online spel till någon Du jag kan koda men det är för att jag studerar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 hur moget är det att göra ett äckligt spel som runescape lr tibia?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Mycket mer moget än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.