Kevve Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 de är rätt moget faktist! tänk på hur mkt Jagex känar på rs? de är rätt moget faktist! tänk på hur mkt Jagex känar på rs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Såklart, varför skulle det vara omoget? Små fjortisar förstår nog inte vad omoget och moget är, när dom skriver sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Eller så gör man som http://www.managerzone.se/ som har över 626 383 medlamar och varje Konto kostar 20kr allså har han kännat 626 383 * 20 = 125 276 60 kr det är inte litte pengar :D och därför lär jag mig php jag ska göra som han :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Realmcrafter? Dessutom skulle det va bättre om du kunde Koda, men nej, du står hellre där som en idiot och inte kan ett piss. Vad f*n menar du med det Om du f*n Vill lära dig något LÄSS då :student: PS du är säkert en som inte går till skolan :meddum: ... och skär sig i armen eller hur? Dessutom skulle det va bättre om du kunde Koda Jag kan koda Men f*n heller att jag skulle sitta och göra ett hellt online spel till någon Du jag kan koda men det är för att jag studerar <_< <{POST_SNAPBACK}> Jag pratade inte med dig... Du vill bara ha uppmärksamhet, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.