Hoppa till innehåll

Egna Online Spel


 Dela

Rekommendera inlägg

Min kompis gjorde ett spel... Vet inte vad programet hette. Om du får tag på något program så var berädd på att sitta med det i minst 3 år, ska du lära dig så lägg på cirka 1 år på det och om du vill få ut det till en publik på nåtet så kommer det antagligen att ta 2-5 år.

 

Att skapa spel är inte så lätt som det ser ut

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis gjorde ett spel... Vet inte vad programet hette. Om du får tag på något program så var berädd på att sitta med det i minst 3 år, ska du lära dig så lägg på cirka 1 år på det och om du vill få ut det till en publik på nåtet så kommer det antagligen att ta 2-5 år.

 

Att skapa spel är inte så lätt som det ser ut

 

tycker exakt som Gnome sa. Det är inte så lätt som det ser ut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Andreasswf

jag provade att göra ett Text bsrt Spel... jag kunde batch koderna men det sket sig, så att säga..

så jag la ner det :) min kompis kompis har hållit på med ett spel i 2 år som han satsar att bli känd på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Realmcrafter? Dessutom skulle det va bättre om du kunde Koda, men nej, du står hellre där som en idiot och inte kan ett piss.

 

Vad f*n menar du med det Om du f*n Vill lära dig något LÄSS då :student:

 

PS du är säkert en som inte går till skolan :meddum: ... och skär sig i armen eller hur?

 

Dessutom skulle det va bättre om du kunde Koda

 

Jag kan koda Men f*n heller att jag skulle sitta och göra ett hellt online spel till någon

Du jag kan koda men det är för att jag studerar <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...