Gäst best_boy Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 är det nån som har klarat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Är det bra jag funderar på och köpa de!! B) Spank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 väldigt roligt spel köp det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 vet nån hur man klarar den dcär dark jedi master i mannan i sith base vill bara ha några tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 ja har kommit longt men inte vunnit B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag har varvat de jag vet tyvärr inge bra sätt att besegra han :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag har kalarat det några gånger. å den där dark jedi mastern är väl bara att döda på en gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Vad handlar spelet om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEB Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 enkelt som alla andra filmer/spel/böcker nån ond kille (kanske tjej) hotar världen/galaxen DU endast kan stoppen denna ondskefulla kraft av förstörelse och annat inte särskilda trevliga saker och du gör det och alla lever lyckliga i alla sina dar... om du inte väljer den mörka sidan självklart då tar denna onda kraft över galaxen och alla dör i en trevlig orgie av blod och lämlästning... så jag vill inte förstöra speluplevelsen för dig men ungeför så går det till ha en trevlig kväll framför datorn nån kväll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 (redigerat) Jag är på darth malak men har inte orkat(klarat...) spöa honom än. Redigerat 26 Februari 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 enkelt som alla andra filmer/spel/böcker nån ond kille (kanske tjej) hotar världen/galaxen DU endast kan stoppen denna ondskefulla kraft av förstörelse och annat inte särskilda trevliga saker och du gör det och alla lever lyckliga i alla sina dar... om du inte väljer den mörka sidan självklart då tar denna onda kraft över galaxen och alla dör i en trevlig orgie av blod och lämlästning... så jag vill inte förstöra speluplevelsen för dig men ungeför så går det till ha en trevlig kväll framför datorn nån kväll... finns inte ens blod i star wars ditt n00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Don't bump a damned thread, how hard could it be?!?!?! Read my signature dude! Redigerat 25 Oktober 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg