Gäst best_boy Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 asså vissa av mina kompisar säger att mac är bättre än pc är det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det är väll en smaksak jag tycker PC äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(Max) Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) det går nästan inte att spela några bra spel på mac :( pc rules :D Redigerat 7 Februari 2004 av (Max) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) asså vissa av mina kompisar säger att mac är bättre än pc är det såmac är är en gammal datormodell som är ämnad för att arbeta på Redigerat 8 Februari 2004 av Mr.Whisper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Pc Rulez, men mac e väl mer jobbdata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Mac är före Pc i utvecklingen men Pc äger ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 ok atck nu vet jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 PC är ju Personal Computer, en familje dator. Både jobb och spel. MAC är mer för arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 B) ja tycker att PC lungt är bäst B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 PC ÄR BEST Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 mac behöver inte va för jobb, det är bara att det är en senare dator som inte lyckats slå igenom lika bra som pc, därav följderna med lite spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.