Arcanum Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 vilka e de största skillnaderna mellan MAC & PC? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 vilka e de största skillnaderna mellan MAC & PC? :huh: de e väl mest att det är olika Operativ system Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 pc e bäst av dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Pc är bara bäst men om dom gjorde om saker och spel för mac skulle fundera på att köpa en :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Vi har bara en massa mac i skolan, men hemma har jag PC! -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Mac är en bra dator, problemet är att det inte går att spela så många spel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Därför är PC bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag har pc för att jag gillar att spela riktiga spel inte lek och lär spel som nästan är det enda man kan spela på mac :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag tycker att gamecube är best Därför att:man behöver inte mb ram det hackar aldrig. grafiken är mycket bettre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Gamecube är skit sen är det soppigt om det inte har ram... RAM gör det snabbare och bättre... Men PC klår alla konsoller. PC är som USA ungefär. Överlägsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 PC är bäst... Fast mac är lättare och hålla på med... Fast dom "låser" sej hela tiden så man måste starta om... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag tycker att gamecube är best Därför att:man behöver inte mb ram det hackar aldrig. grafiken är mycket bettre Men vi pratar inte om gamecube och den suger :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.