Fusion Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Mm, Inter kommer att ha stor chans, men även Roma ligger bra till, så det kommer att bli en rejäl kamp där. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Om Milan blir nedflyttade och Kaká flyttar... Då vet f*n inte jag vad jag ska göra :( Isåfall ska jag se till att alla flyttas till Malmö FF B) Det är ju för jävligt att Inter och Roma ska börja vinna en massa bara för att topplagen flyttas ner. Och Lazio får inte flyttas ner, därifrån kommer ju alla talanger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Det är jävligt att båda dem hära topp lagen ska flyttas ner. Milan, Juventus. Tänk vilka spelare dem har. Nästan alla dem vill spela på bra lag och inte med amatörer. Milans stjärnor: Crespo, Kaka, Kafu, Shevjenko, Dida, Rivaldo. Juves:Vieira, Zlatan, Trezeguet, Emerson, Cannavaro, Nedved, Del Piero. Nästan alla storstjärnor kommer sluta från laget. Sen så kommer Inter och Roma hela tiden vinna ligatitlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Italiensk fotboll kommer att gå i grunden om dessa storlag flyttas ner ett antal divisioner, samtidigt som storstjärnorna slutar i laget. Största transfermarknaden blir det då andra lag kommer att jaga efter spelare som säger upp sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 flyttta ner hela serie a till c sen så går c upp till b och b till a. närå men ner med Juventus lazio fiorentina och milan får poängavdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Det är jävligt att båda dem hära topp lagen ska flyttas ner. Milan, Juventus. Tänk vilka spelare dem har. Nästan alla dem vill spela på bra lag och inte med amatörer. Milans stjärnor: Crespo, Kaka, Kafu, Shevjenko, Dida, Rivaldo. Juves:Vieira, Zlatan, Trezeguet, Emerson, Cannavaro, Nedved, Del Piero. Nästan alla storstjärnor kommer sluta från laget. Sen så kommer Inter och Roma hela tiden vinna ligatitlarna. crespo? rivaldo? crespo spelar ju i chelsea väl? rivaldo i grekland? Shevjenko har ju nyss skrivit på för chelsea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Rivaldo grekland? Herregud? Jag vet inte om Rivaldo har slutat spela i Milan men vad menar du med i grekland? Crespo spelar ju i Milan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Nej. Crespo spelar i Chelsea och Rivaldo spelar i grekiska klubben Olympiakos. ;) Sen, Sjevjenko ( stavning ) har slutat i Milan, han har så som Ballack skrivit kontrakt för Chelsea. Redigerat 5 Juli 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 För jävigt det här med mutningen, men och andra sidan bra eftersom det inte varit någon som helst konkurens från de andra lagen i ligan. Nu kanske Udinese, Inter och övriga lag för en gångs skull får chansen att vinna ligan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Juventus hamnar i Serie B. Milan hamnar också där och börjar med -3 poäng. Fiorentina och Lazio börjar i Serie B med -15 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag trodde inte att Milan blev nedflyttade, trodde bara att de fick poängavdrag... =( Jag trodde inte att Milan blev nedflyttade, trodde bara att de fick poängavdrag... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Beslutet sker 9 juli har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.