BuckeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 skiv vad ni har för: * Race * lvl * vapen * armors * skills * guild skills * spel_längd Jag själv är: ´kahjiit lvl 27 106 i blade och 87 i endurence 96 i strenght ebony Cuirass (enchanted) ebony Greves (enchanted) ebony Gauntlets (enchanted) orchish boots (enchanted) black hand,s hood ebony sheild (enchanted) ebony longsword (enchanted) glas bow (enchanted) Main quest: Champion The Arena: Grand Champion Dark Brotherhood: Listener Theifes Guild: Footpad Mages guild: associate fighter guild: ****** glömt ****** detta + en massa utfoskning har tagit mig 81 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 breton lvl20 magiker vapen inga gubben knäcker utan speltid 60timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Det här kan jag nog inte riktigt säga. Jag har typ sex eller sju olika gubbar(och gummor :lol: ), alla är minst lv.20,jag har väl spelat i sisådär 500-600 timmar och är bästa Oblivion-spelaren på Fuska.se.Det vet jag.Gör mina quizes.Då förstår du! :D Redigerat 22 Oktober 2006 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Det här kan jag nog inte riktigt säga. Jag har typ sex eller sju olika gubbar(och gummor :lol: ), alla är minst lv.20,jag har väl spelat i sisådär 500-600 timmar och är bästa Oblivion-spelaren på Fuska.se.Det vet jag.Gör mina quizes.Då förstår du! :D Att du kommer ihåg små detaljer som du sedan lägger in i dina "Quiz" är inget att vara stolt över. Däremot så kan man få känna sig skapligt stolt om man kan en del om TES-historian, vilket jag gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Jag har en enda gubbe, som är riktigt bra :) Den är lvl 48, har full enchanted daedra armor, Daedra longsword som tar 50, en magi som tar 110, 'r master i över hälften av alla skills, klarat spelet, utforskat största delen av kartan och är högsta rangen i alla guilds. Har 1000 gamerscore på oblivion :D Sammanfattning: Min gubbe äger! Vad är Tes historien förresten? jag älskar historierna bakom spel :) Edit: Jag glömde att jag har nåt quest kvar i thieves guild. Redigerat 22 Oktober 2006 av Ralle10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) Jag har en enda gubbe, som är riktigt bra :) Den är lvl 48, har full enchanted daedra armor, Daedra longsword som tar 50, en magi som tar 110, 'r master i över hälften av alla skills, klarat spelet, utforskat största delen av kartan och är högsta rangen i alla guilds. Har 1000 gamerscore på oblivion :D Sammanfattning: Min gubbe äger! Vad är Tes historien förresten? jag älskar historierna bakom spel :) Edit: Jag glömde att jag har nåt quest kvar i thieves guild. Du får inte veta något om historian genom att spela sönder OB, spela istället Morrowind, föregångaren som var och är ett mästerverk. Redigerat 26 Oktober 2006 av Iqaros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 spelar inte Oblivion så mkt längre, men jag minns min gubbe xD Redguard lvl ~40 Helmet: 12 str Deadric Cuirass: 12 str Deadric Boots: 12 str Deadric Grieves: 12 str Deadric Gauntlets: 30% def i Fire, Ice & Lightning Shield: den hade så 33% av all atk studsade tibax tror jag =/ Sword: Umbra Necklace: tror den gav str Rings: en gav str, en annan skickade tibax attacker Str: 170+ End: 100 Master i alla Guilds gillar denna gubbe starkt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Kan ngn adda mej och skriva var man hittar detta spel "Oblivion" Tacksam för svar i gb / mess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.