bananaz Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jag har kollat på www.gamespot.com och paper mario 3 är i USA gå in på sidan sök längst ner på super paper mario och sen kan man kolla på en video film om den :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Borde inte det här skrivas i nyheter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Det kommer förmodligen inte till Gamecube, snarare Wii. De lägger nog snart ner GCN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Det kommer till Gamecube och är bara byggd på paper mario-motorn. Så vitt jag vet är det inte ett paper mario 3 utan ett "eget" mario eftersom du kommer kunna skifta mellan att vara Bowser, Peach samt mario. Jag antar att ni sett videon, annars är det bara att gå in på ign.com och söka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg