Dream Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag har kollat varenda dag i spelhörnan men det tycks att man alrdig kan kolla på sin ranker utan måste bläddra genom alla spel för att se vilken spel man har 1:rank på . Alltsid inte tillgängligt just nu !!! Kan inte Admin fixa det?? Det stör nog många spelare. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Detta kommer att fixas under Juli förhoppningsvis. Förmodligen mot slutet av Juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 bra för jag stör mig ochså på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 JA,Tackar för svaret och bara längtar på uppgraderingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det är så lätt att bli mästare på spel i spelhörnan nu för tiden, innan var det en sann utmaning. Men roligt att de har kommit fler spel, men långt i från alla spel har en mästare. Men roligt att "Ranking listan kommer tillbaka", det förbättrar sektionen "Spelhörnan" jättemycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det är så lätt att bli mästare på spel i spelhörnan nu för tiden, innan var det en sann utmaning. Men roligt att de har kommit fler spel, men långt i från alla spel har en mästare. Men roligt att "Ranking listan kommer tillbaka", det förbättrar sektionen "Spelhörnan" jättemycket. Det är ju svårt att bli mästare ju!!! Alla har ju fått så höga poäng ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag brukar ta spel som inga har spelat och blli mästare på de. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.