Snacks_boy Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 hur får man psyenergin teleport hjälp snälla :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Du får den i Mars temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 23 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 ok och tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 23 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 hur får man psyenergin force Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 hur får man psyenergin force Du får den om du transfar över filen från GS 1 till 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Vet ni, jag hade gjort värsta stora misstaget då jag var i Gaia rock. Man kan gå in i klippan och klättra utanför. Så jag valde att göra färdigt inne först och besegra draken Serpent som står och glufsar i sig vatten. Jag höll på med honom i en vecka och fick bort ca 25000 HP varje fight. Jag såg i ett amerikanskt forum att bossen hade 3500 HP så då tog jag förgivet att han menade 35000 HP. Jag kunde inte klå Serpent men då gick jag på utsidan och hittade lösningen. Jag levlade upp mig från lvl 26 till 32 för att klara draken. Sedan dog han efter 5 minuter och jag som höll på i 40 minuter varje gång att försöka få bort hans 35000 HP som visade sig vara 3500 istället... :lol: Förresten, kan man möta fåglarna som ger en 8000 experience points i Islet Cave utan teleport??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Vet ni, jag hade gjort värsta stora misstaget då jag var i Gaia rock. Man kan gå in i klippan och klättra utanför. Så jag valde att göra färdigt inne först och besegra draken Serpent som står och glufsar i sig vatten. Jag höll på med honom i en vecka och fick bort ca 25000 HP varje fight. Jag såg i ett amerikanskt forum att bossen hade 3500 HP så då tog jag förgivet att han menade 35000 HP. Jag kunde inte klå Serpent men då gick jag på utsidan och hittade lösningen. Jag levlade upp mig från lvl 26 till 32 för att klara draken. Sedan dog han efter 5 minuter och jag som höll på i 40 minuter varje gång att försöka få bort hans 35000 HP som visade sig vara 3500 istället... :lol: Förresten, kan man möta fåglarna som ger en 8000 experience points i Islet Cave utan teleport??? Nej dom kan du bara möta i Mars lighthouse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Finns fåglarna i Mars Lighthouse??? Jag trodde dom var i Islet Cave... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Finns fåglarna i Mars Lighthouse??? Jag trodde dom var i Islet Cave... nej men du kan möta dom du kan få 5000 Exp av i Islet Cave. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 dom finns väl i båda ställena, de har ja läst på en Golden sun sida...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Aha, okej då förstår jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 ja e inte säker så att du vet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg