Hoppa till innehåll

golden sun 2 hjälp mig


Snacks_boy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har inte fångat den eld djiinen!

Och nu kommer jag inte längre.

Jag är vid några pelare.Och djiinen har hoppat på två stycken så jag itne kan hopppa över.Och jag kan gå ett annat håll.men det är en pelare ivägen.Och på den behöver jag Pound då!

Och det finns en grotta efter Den första pelaren djiinen har hoppat på.Men jag kan iten komma ditt.

Var ligger den grottan pound finns i????

Redigerat av Silver Star
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har djinnen hoppat po en hållbar pelare och sedan på en pelare som ´man bara kan hoppa på två gånger sedan rasar den??? isåfall så tror jag att du ska gå tibaxs ett rum och där ska det finnas en orange kub om det är där jag tror du e.=) förresten så ska du inte fånga den än!

Redigerat av zorromech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag tror jag vet var du e=) gå tibaxs tills du hittar en orange/gul kub/box i nån utav grottorna inte i friheten utan nånstans under jorden du vet där man kan komma om man har gått på ett hål som nästan rasar då åker du ner dit=) Men kom ihåg vägen så att du inte glöömer hur du hittar tibaxs, och du vet där djinnen e han ska du ta med en annan psynergy tror jag har inte kommit så långt på gs2. Men om du klättrar ner för växten där so kan du klättra upp för en annan och komma ut ur grottan fast hämta pound först:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...