Hoppa till innehåll

golden sun 2 hjälp mig


Snacks_boy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vet ni, jag hade gjort värsta stora misstaget då jag var i Gaia rock. Man kan gå in i klippan och klättra utanför. Så jag valde att göra färdigt inne först och besegra draken Serpent som står och glufsar i sig vatten. Jag höll på med honom i en vecka och fick bort ca 25000 HP varje fight. Jag såg i ett amerikanskt forum att bossen hade 3500 HP så då tog jag förgivet att han menade 35000 HP. Jag kunde inte klå Serpent men då gick jag på utsidan och hittade lösningen.

 

Jag levlade upp mig från lvl 26 till 32 för att klara draken. Sedan dog han efter 5 minuter och jag som höll på i 40 minuter varje gång att försöka få bort hans 35000 HP som visade sig vara 3500 istället... :lol:

 

Förresten, kan man möta fåglarna som ger en 8000 experience points i Islet Cave utan teleport???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet ni, jag hade gjort värsta stora misstaget då jag var i Gaia rock. Man kan gå in i klippan och klättra utanför. Så jag valde att göra färdigt inne först och besegra draken Serpent som står och glufsar i sig vatten. Jag höll på med honom i en vecka och fick bort ca 25000 HP varje fight. Jag såg i ett amerikanskt forum att bossen hade 3500 HP så då tog jag förgivet att han menade 35000 HP. Jag kunde inte klå Serpent men då gick jag på utsidan och hittade lösningen.  

 

Jag levlade upp mig från lvl 26 till 32 för att klara draken. Sedan dog han efter 5 minuter och jag som höll på i 40 minuter varje gång att försöka få bort hans 35000 HP som visade sig vara 3500 istället...  :lol:

 

Förresten, kan man möta fåglarna som ger en 8000 experience points i Islet Cave utan teleport???

Nej dom kan du bara möta i

Mars lighthouse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...