Pippo Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Men du måste först in i Mars lighthouse och hämta teleport. Då kommer du ändå att få möta flera st såna fåglar. dom finns inne i Islet cave men du måste först skaffa Teleport. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 1. Vars får jag lift? 2. Vars ligger Mars Lighthouse? 3. Vad har man psyenergyn Hover till? :D :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 1. Vars får jag lift? Efter Jupiter Lighthouse. 2. Vars ligger Mars Lighthouse? Bakom Prox 3. Vad har man psyenergyn Hover till? För att du måste ha den i Jupiter lighthouse. :D :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 OK, tack. Du måste ha klarat ut spelet redan va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Ja jag har klarat ut det några gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Flera gånger? tröttnade du inte på det? Jag orkade bara klara ut golden sun 1 gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Flera gånger? tröttnade du inte på det? Jag orkade bara klara ut golden sun 1 gång. Nej! Men om man inte spelar det på ett tag så man glömmer bort det mesta och sedan börjar spela igen så är det ganska rolgt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Det kan nog vara sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden Sun Mackan Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Tjenare jag har fastnat! Jag spelade 3 timmar utan att komma vidare! :cry: :cry: ! 1. Jag är i Alhafra och har besegrat piraterna. Hur får jag bort stenen på masten. Jag har klarat allt annat jag hittar även air:s rock! 2. Piers stack ju till kibombo! Hur och när kommer jag dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 1. man kan inte få bort stenen tills man har fått psyenergin burst. den kommer du få lite längre fram i spelet, så du får återkomma till de senare! 2. från madra går du till vänster, på världskartan. då kommer du till gondowan cliffs. när du kommer över de stället kommer du till naribwe. sen går du norrut och tar dej i genom kimbombo mountains. sen kommer du till kibombo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden Sun Mackan Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ok tack! Men hur gör man i aqua rock i början står det 5 gubbar jag inte kommer för bi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 i Apojii Islands finns det en staty som ser ut som en stor regndroppe. på den gör du drouse. då hoppar dom fem gubbarna undan och du kan gå in i aqua rock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg