bernt755 Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 jag har en fråga på Dragon BallZ 2 har nån några sidor på spelet Guide på internet jag har letat på nån sida..!! snälla kan ni hjälpa mig att sidor. jag hetter bernt755 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag har en fråga på Dragon BallZ 2 har nån några sidor på spelet Guide på internet jag har letat på nån sida..!! snälla kan ni hjälpa mig att sidor. jag hetter bernt755 gå in på www.gamefaqs.com så letar du dej fram till spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 oj, kan nån säga vart den andra mars-djinn är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag har sagt det förut och jag säger det igen, gå in på www.gamefaqs.com sen GBA sen Golden sun the lost age, gå in på dens FAQ och kolla vilken guide du vill ha, letar dej fram till Djinni guide i guiden, sen tittar du vilka djinns du har inte har så läser du vart den djinn du inte har finns, går dit och plockar upp den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 vars ska man efter man har tagit den första trident biten, jag hittade den efter den första staden i någon gråtta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 vars ska man efter man har tagit den första trident biten, jag hittade den efter den första staden i någon gråtta? Det beror på om du har hittat right/left eller center prong, Om du ska hitta center ska du till Tundaria tower, om du ska hitta left ska du till shrine of the sea god, om du ska hitta right ska du till ankhol ruins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag har hittat dom. Men jag har fastnad på ett ställe när man har komit till det andra havet så for jag längst ner till vänster och kommit till en ö där man putar ner en låda och en pillar och man får "Dragon skinn" (tror att de heter så) fast efter jag har tagit den så kunde jag inte gå till backa. Hjälp?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 kan nån hjälpa mig hur man får "Hover" snälla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 kan nån hjälpa mig hur man får "Hover" snälla :D Du får Hover när du besegrat Moapa and Knights i Shaman Village!!(Du går igenom shaman village cave för att komma dit sen så ska use'a shaman rod framför moapa och sen får du tävla med dem) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 :new_bigcrowd: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 (redigerat) hur över för man datan från ettan? Redigerat 6 Februari 2004 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 man kan använda link-kabel elle få ett lösenord från ettan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg