Mighty Adam Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) jag va nyss på posten och hämtade new super mario bros!! och det ÄGER f*n va de e bäst asså, grafiken e helt underbar, å musiken, aaaah njuter av varje sekund av detta spel! dessutom kan jag inte sluta spela det, e de nån mer som skaffade detta underbara spel idag? :gitarr: Redigerat 30 Juni 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Samma här fast gick till GAMES och köpte det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 är det verkligen så kul? det verkar lite småtrökigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 är det verkligen så kul? det verkar lite småtrökigt... nä de e faktiskt as kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag fick det idag (min födelsedag) o det e askul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag fick det idag (min födelsedag) o det e askul! Jag fick mitt för några veckor sen och det är as kul New Super Mario Bros Ägäääärrrrrr as stort!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag fick det idag (min födelsedag) o det e askul! lol jag klarade spelet för typ 4 veckor sen. tog typ bara 1 vecka för mig å klara de spelet. de e de ända dåliga, att de e skit lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag fick det idag (min födelsedag) o det e askul! Jag klarade av spelet på 4 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag fick det idag (min födelsedag) o det e askul! ok har du sålt det nu lr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag fick det idag (min födelsedag) o det e askul! Ne jag försöker att leta nån kompis som har en NDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Klarar man det så lätt? :o Finns det inget extra å göra på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) jag va nyss på posten och hämtade new super mario bros!! och det ÄGER f*n va de e bäst asså, grafiken e helt underbar, å musiken, aaaah njuter av varje sekund av detta spel! dessutom kan jag inte sluta spela det, e de nån mer som skaffade detta underbara spel idag? :gitarr: Ja visst är det bra men vart vill du komma? P.S jag varva det på 1 ½ dag, sug på den ni Redigerat 21 Juli 2006 av Venomblade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg