Snookis Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 kan man lägga på tryck på en kopierad ps2 skiva så att den ser ut som orginalet?jag har testat men det blir konstigt när jag kör skivan....är det någon som vet om de går? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 japp det går men jag vet inte hur måste nog ha speciella grejer :cool: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 japp det går men jag vet inte hur måste nog ha speciella grejer :cool: <_< det tror jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Var då noga med att vara försiktig så att sikivan inte går sönder, Cold_fear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 O ja det ska väl gå att göra som med vanliga skivor? Dock vet jag inte hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg