Frida Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Vad ska ni göra på alla hjärtans dag? Ska ni vara med nån ni gillar? :wub: Redigerat 7 Februari 2004 av Frida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det vet jag inte du själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag ska gå och se en film! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vad ska ni göra på alla hjärtans dag? :wub: Jag har inte bestämt vad jag ska göra.Jag kanske åker in till stan eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag ska gå och se en film! :P Jag med :lol: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 vadå jag har visst alla hjärtans dag varje dag med min tjej.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ska ligga hemma o dega i min soffa o äta celé hjärtan..kanske ut med nån kompis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Inget specielt. Jag hoppas jag får nån pressent från en tjej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ingenting antar jag! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 inget bestämt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ska nog sitta vid datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ska nog sitta vid datan. jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.