Aircondition Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Tacksamma ungar vi har i Sverige :rolleyes: Vissa barn går inte i skolan och hur mkt får man inte lida för det? Jag säger inte att jag tycker skolan är rolig för det gör jag inte, men jag vet ju att skolan är nödvändig, hur tråkig den än är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 ja skolor är nödvändiga att ha fast det är som ett fängelse för barn/ungdomar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag vet att skolan suger.. fast min skola suger ibland beror på vilket ämne och så. Min lärare är as schysst blir iaf aldrig arg på nån och vi får typ prata i klassrummet bara det inte låter för mycket ^^ och vi får ha mp3 när vi arbetar :D så jag trivs faktiskt med min skola. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Skolan är roligt. Är det förresten lönt att dra upp de här diskutionerna när det är sommarlov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Campino: Ja det spelar väl ingen roll om det är sommar eller inte. Mujo: Hur ska du få pengar till räkningar och sådana saker om du inte arbetar och får en bra lön? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 okey här är en liten tråd om skolans felaktiga del... LÄRARNA vem vill inte döda en lärare att stå med en AK-47 i händerna inne i lärarrummet en dag är varenda j****s dröm att få röja ner de tröga absurba livsformer som lärare... lärare... förstår ni är....IRONISKA SUBBOR / GUBBAR.... dom har gått några år på en högskola i lärar utbildning vips.. så har dom sålt sin själ till djävulen, och i de fallet kan man ju säga att de är s*tanister eller ? så....ett litet tips ANVÄND KONDOM VAR DAG FÖDS EN NY LÄRARE. :cry: skrämmande fakta !!! eller annars.. låt bara bli ! lärarna kommer att fortsätta att ruinera andras framtid så kommer vi inte ha några som kommer att kunna jobba i framtiden :angry: så... vi har ju en film också som är baserat på lärare !!! har ni inte hört talas om Lärare vs Predator... ett action späckat mästerverk ! :bah: sanningen kommer fram en dag ska ni få se att jag hade rätt !! - Här har vi en stackare som har blivit utskälld av en lärare. Detta beteende är väldigt typiskt hos stackaren, den älskar att skriva en massa skit, särskilt när den tycker att någon har varit lite dum mot den, den är ett väldans känsligt djur förstår ni, och klarar inte så mycket. Därför får den sådana här små utbrott ibland, nästa steg i stackarens vrede är vanligtvis personangrepp. Inte förrens en Moderator har hittat den lungnar den ner sig lite. Tyvärr är Moderatorerna relativt sällsynta, medans stackarna är ganska vanliga. Titta ! Nu sätter personangreppen igång när som hälst. OJ ! Den har fått synd på mig ! Nej ! Kom inte hit ! Neeej ! *slafs slafs* Aaaaargh ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 vissa lärare har humor och är skyssta. paralell klassens lärare mulade och kastade snö bollar på 9:orna. inte illa menat 1990:or Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Ta och skaffa dig en utbildning istället. Om jag vore du, skulle jag varit tacksam om jag fick gå i en skola. Vi bor i Sverige, ett fritt land och det är inte många som gör. Folk dör i andra världsdelar, de har knappast någon utbildning heller. Jag trivs med min skola, även om det kan bli för tufft ibland. Men det är sådana tider man måste härda, om du vill lära dig någonting i livet även om du är desperat efter friheten då det ser lite lockande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.