Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 meddelanderna fösvinner, det är allt som händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 okej , gonatt sorry för dubbel men tråden hade åkt riktigt långt ner , när jag tryckte av den så står det att programhanteraren inte körs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 om jag var du skulle ja byta virusskydd ,många har haft problem med norman.min vän har skaffat sin dator (2200mhz alltso ganska bra)för 100 euro(1000kr tror ja) bara för att nån okunnig inte viste hur han skulle få bort det(det blocka hälften av hans program+internet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 norton är ganska bra... den kan knappt ta bort nått, men det hittar alt... vi hade en dator med norton och då fick vi nån trojan och nu så varnar det för trojanen precis hela tiden, vad man än gör så kommer ett norton popupp. men norton kan ta bort mer än AVG om alla test stämmer som jag har läst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rederax Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Hahahaha, drar inte mycket minne. Rofl. Men norman e ju skitbra hittar viruset direkt och sätter i karantän sen tas det bort automatiskt så viruset hinner aldrig göra något jag rekomenderar normaN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 För vissa som skriver så är det Norman Inte Norton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 För vissa som skriver så är det Norman Inte Norton norman/norton care dom suger lika mkt ni som säger att dom e bra har inte testat ngt annat som NOD32/Kaspersky om ni inte visste så vad det några vet ej vart jag läste det men som spårade viruset som dom hade hittat och det vissade sig att det kom från norton tro vad ni vill men jag tror på det..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 det där skitsnacket om att norton e dåligt är bara trendsnack... så är det med t.ex WoW, alla säger att det suger fastän hälften inte ens har sett det... RYKTEN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) shit -.-' popuppen som kommer upp är en varning att dcplusspluss vill komma åt nätvärket om du ska ladda ner någonting och är inget farigt om du själv kan ansluta och koppla ifrån inne i dc++ frogrammet, har aldrig anänt det själv dock. Rekomenderar starkt ewido anitispywhere/malwere, avg free, ad-adwew å SYGATE är nästan ett måste! dem flesta hittar du på exnet(en 100% virus fri sida) ewido måste du dock ladda ner på ewido hoppas det hjälper PS. sygate är en brandvägg och det är dem bästa jag har haft, och ja. jag har använt norton som suger hårt! Redigerat 27 September 2006 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 För det första så bör du byta virusskydd till NOD 32 eller Norton. norton är inget vidare man får virus+den tar all battery om du har bärbar och tar all minne inget vidare köp kaspersky kaspersky funktioner: *anti virus/trojan *anti hack *anti spy *anti spam *web anti virus *file anti virus *mail anti virus *och stark skydd mot popup sidor ------------------------------------------------------------- F-secure funktioner: *anti virus *anti spam *anti spy *anti hack *web anti virus *starkt skydd mot popup --------------------------------------------------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 det där skitsnacket om att norton e dåligt är bara trendsnack... så är det med t.ex WoW, alla säger att det suger fastän hälften inte ens har sett det... RYKTEN! skit snackish ah tro inte det.... skaffa info först :EGD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Man har norton och får virus... det räcker :twitch: Jag har Norton Antivirus och får aldrig virus. Du måste typ vara inne på sidor som typ "Get free viruses.com" Eller något liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg