Hoppa till innehåll

Norman..


lithium
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

om jag var du skulle ja byta virusskydd ,många har haft problem med norman.min vän har skaffat sin dator (2200mhz alltso ganska bra)för 100 euro(1000kr tror ja) bara för att nån okunnig inte viste hur han skulle få bort det(det blocka hälften av hans program+internet).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

norton är ganska bra... den kan knappt ta bort nått, men det hittar alt... vi hade en dator med norton och då fick vi nån trojan och nu så varnar det för trojanen precis hela tiden, vad man än gör så kommer ett norton popupp. men norton kan ta bort mer än AVG om alla test stämmer som jag har läst...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

För vissa som skriver så är det Norman

Inte Norton

 

 

norman/norton care dom suger lika mkt ni som säger att dom e bra har inte testat ngt annat som NOD32/Kaspersky om ni inte visste så vad det några vet ej vart jag läste det men som spårade viruset som dom hade hittat och det vissade sig att det kom från norton tro vad ni vill men jag tror på det.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

shit -.-' popuppen som kommer upp är en varning att dcplusspluss vill komma åt nätvärket om du ska ladda ner någonting och är inget farigt om du själv kan ansluta och koppla ifrån inne i dc++ frogrammet, har aldrig anänt det själv dock. Rekomenderar starkt ewido anitispywhere/malwere, avg free, ad-adwew å SYGATE är nästan ett måste! dem flesta hittar du på exnet(en 100% virus fri sida)

ewido måste du dock ladda ner på ewido hoppas det hjälper

 

PS. sygate är en brandvägg och det är dem bästa jag har haft, och ja. jag har använt norton som suger hårt!

Redigerat av rikke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första så bör du byta virusskydd till NOD 32 eller Norton.

 

norton är inget vidare man får virus+den tar all battery om du har bärbar och tar all minne inget vidare köp kaspersky

 

 

kaspersky funktioner:

 

 

*anti virus/trojan

 

*anti hack

 

*anti spy

 

*anti spam

 

*web anti virus

 

*file anti virus

 

*mail anti virus

 

*och stark skydd mot popup sidor

-------------------------------------------------------------

 

 

F-secure funktioner:

 

 

 

*anti virus

 

*anti spam

 

*anti spy

 

*anti hack

 

*web anti virus

 

*starkt skydd mot popup

---------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...