LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Tjena. Jag installerade nyss Vice City på min nya dator. Sen när jag började köra så kom det upp en error. Det var en lång text som sa någonting om Visual Studio, och om Debugger. Den kan komma upp vid vilka tillfällen som helst, när jag slår någon, stjäl en bil eller bara springer omkring. Jag avinstallerade ett program jag trodde var kärnan till felen, och sedan fick jag inte upp en error på jättelänge. Ungefär tills jag kom till när man ska göra uppdrag åt Diaz/Dias. Då kom samma error upp igen. Någon som vet varför detta händer och hur? Spelet är inte köpt utan bränd på CD som jag sedan Crackat. Det har fungerat förut, utan några problem på samma dator. Jag kom inte ihåg så mycket av vad det stod på errorn som kom upp, men jag kan posta bild nästa gång den dyker upp.
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 lets a see... köp en riktig så kanske det funkar bättre... för crack=olaglit=funkar oftast inte lika bra som orginalet? eller har du : 1 Moddat 2.Köpt nytt grafikkort som inte stödjer GTA VC 3.hehe lite dåligt men iaf. köpt ett sämre RAM minne :P 4.editerat i GTA VC mappen 5.Du har dampat ut på gta vc och börjat sparka/slå databurken så någon sak kan ha pajat du kan prova: 1.ominstallera GTA VC 2.prova ORGINALET till GTA VC (för en windows uppdatering kan ha fixat en säkerhets sak så den inte funkar lite bra med crackade spel?) 3.hehe...ominstallera windows
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Tack för svar. Jag har nog det som krävs för att starta GTA Vice City. Microsoft Windows XP Home Edition Version 2002 Service Pack 2 Pentium® 4 CPU 3.20 Ghz 512MB RAM RADEON X700 SE Jag vill helst inte pröva med en laglig version av Vice City. Även om jag vet att det är jobbigt med crackade versioner, så vill jag ändå använda om det går att fixa. Insåg nu var felet låg. Jag använde en trainer(fuskprogram) som orsakade detta. Jag prövade utan och då flöt det på perfekt. Redigerat 1 Juli 2006 av MagiskaBarnet
KazeN Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Det bästa förslaget: köp det istället för här disskuterar vi inte crack (§1.3) *låst*
Rekommendera inlägg