NightMaker Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) jag betalar 1000fm om någon tränar upp en ny gubbe till mig och bara tränar range och mage jag kan betala upp till 1000fm för den detta kanske är olaglit men jag har nästan förlorat allt jag har på min lvl 78... :( jag kan smsa för fm... hoppas ni gör den lilla tjänsten jag kan bjuda mycket mer men.. typ bara till lvl 42 eller något sånt :unsure: Redigerat 1 Juli 2006 av _0017_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Menar du Runescape då eller? 1000 Fm är nog lite för lite för en sådan tjänst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 hur lång tid tar det att bli lvl 42? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 kan gärna träna upp din till lvl 42. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Han har ju inte sagt vilket spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 gissar på runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 mmm det är rs (runescape) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 får jag runor och så? för det tänker inte jag köpa åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.