poparen Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) KÖP!!!!!!!!!! jag tycker det är skitkul och gillar du the sims bobde du testa det Redigerat 17 Juni 2008 av poparen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 dte är ganska kul i börja men man trötnar rätt fort på det jag tycker inte att du ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 dte är ganska kul i börja men man trötnar rätt fort på det jag tycker inte att du ska köpa det inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sommarbarn Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 det är faktiskt ruuligt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Tycker inte du ska köpa jag trötnade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 är som gta utan uppdrag och dödande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Värst vad ni klagar! Spelet är skitkul, jag och mina kompisar spelar det fortfarande (köptedem för över ett år sen) DU MÅSTE KÖPA DET!!!!!!!!!!! (helst begagnat, det är billigare!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Om man spelar 12 timmar i sträk blir det trist -.-' . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Personligen älskar jag det spelet och jag tycker absolut att det är värt att köpa. Men smaken är som baken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PowerNekoChan Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Vad för slags spel gillar du? Typ Final Fantasy, Phoenix Wright, Mario etc. ACWW är nästan lite som Ping Pals, man änvänder det för att chatta med kompisar. Har du inga kompisar med ACWW, så kommer spelet att bli ganska tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mitzi Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Animal Crossing är ett evighetsspel, det går ut på att bli vän med alla och utveckla sin stad och ta hand om den. Man måste inte ha vänner att prata med, det är ett mysigt spel i alla fall. En gång måste dock någon hälsa på i din stad för att du ska kunna få den bästa affären och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 KÖP NU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg