Simple Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) För mig droppas det blått ganska ofta faktiskt, fast inget jag har användnig för....... EDIT:stav fel Redigerat 12 Juli 2006 av Simple_Plan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Ja kommer ihåg att ja va i gnomeregan me min druid kommer inte ihåg lvl men iallafall så droppades den där blåa skellett macen som ja inte kommer ihåg va den heter :unsure: men iallafall ja needa på den, vann den equippa den (bara för att träna min 1H mace skill), sen sålde ja den till en vendor <_< Sen kolla ja på AH då låg den f*n på 30-60g nu lägger ja ut nästan allt ja hittar på ah :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Ja kommer ihåg att ja va i gnomeregan me min druid kommer inte ihåg lvl men iallafall så droppades den där blåa skellett macen som ja inte kommer ihåg va den heter :unsure: men iallafall ja needa på den, vann den equippa den (bara för att träna min 1H mace skill), sen sålde ja den till en vendor <_< Sen kolla ja på AH då låg den f*n på 30-60g nu lägger ja ut nästan allt ja hittar på ah :P Var det: Midnight Mace<--- länk eller Skeletal Club<--- länk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Skeletal Club va det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Hittade nyss en Lifestone min 2andra lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Skeletal Club va det! ok. lol du såg den på ah för 30-60g? Självklart!! Det är ju ett twink item dom får man typ hur mycket som helst för!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 hehe vet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Ja hittade http://www.thottbot.com/?i=1030, då blev jag överväldigad :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Ja hittade http://www.thottbot.com/?i=1030, då blev jag överväldigad :visslar: haha de va nice :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 hehe vet :P Ett tips. Vid lv 30 uppåt så ska du sälja vapen med grå, vit färg på namnet hela tiden i vendor. Du kanske tror att man får några fattiga copper men du kan få grova silver för dem. Även skräp från djur och naturen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 ja man får ganska mycket av Poor-quality saker. man får mest av dom till vendors!! sålde Metal Stave <--- orkade inte länka.. för typ 40s till vendor :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 hehe vet :P Åå va hade de me mig å göra om ja får fråga? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg