htf456345 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Är det sant att det finns fler vapen på true crime : new york city än på gta spelen??! Ska få true crime (nya) nu på måndag. vill bara veta för jag är så jädra tokig!. Ska få 6 ps2 spel. Driver: P L ,Fifa street 2,def jam:fight for Ny,true crime :ny city,tony hawk:american wasteland och 25 to life . hehe Svara på första frågan tack.!! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 istället för att köpa "gamla" ps2 spel kan du väl spara till ps3 eller nåt? Vem vill köpa massa gamla Nintendo 64 spel, man går ju häldre & köper ett Game Cube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 mr cool, jag kör gammla PS1 spel fortfarande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jag med, det är ganska kul ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Men jag spelar de spelen till Ps2! ska få dem idag!.. det är ju inte gamla spel va? kolla längst upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg