Hoppa till innehåll

Massakern I World 111 06-06-06!

Rekommendera inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=AI8UQZWZ4Hs...runescape%20bug

Jag tänkte att jag skulle informera er om detta.

Det hela började med att en spelare vid namn "Cursed_You" fick 99 construcution, så han fixade en fest. Och självklart blev det fest. Men en kille vid namn "durial321" tog sig ner i en player dungeon (där mn kan attackera andra gubbar) och teleporterade sig bort! Problemet var att han hade blivit glitchad så att HAN KUNDE ATTACKERA VEMSOMHELST, VARSOMHELST. detta ledde till en ENORM slaktfest där durial321 tjänade miljarder genom att döda folk som hjälplöst inte kunde göra något och ta deras saker. Totalt kaos, kort sagt. Ingen nåd, bara slakt. Mods, höglevlade spelare, vanliga spelare, allt dog i hans väg. Han blev ju bannad förstås, men många spelare blev arga eftersom dom förlorade så mycket. Det ledde förstås till högar med arga brev till jagex, men dom anser att har man förlorat något, får man kämpa för att få tillbaks den saken. Kort sagt: dom lyfte inte ett finger åt dom stulna godsen.

Detta hände 06-06-06, och faktum att det hände just då kan vara skrämmande.

Har någon här på fuska blivit omkommen i detta? Var snälla och hör av er!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag såg han bará.. han stog och slakade all som är under lvl-80 när jag såg han så frågade jag (gren_yoshi) om hur han gjorde för jag troda att man fick göra så då och själv klart dödade han mig.. =( efeter 4dagar vart han bannad.. och får aldrig köra igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej för jag satsar 20kr på att du inte var där, du vet säkert inte hur det hände..

Det var så att spelaren "Cursed you" hade ett Carpentry party i sitt hus eftersom han hade just lvl 99..

Min klan var också där vi hade kul, vi röjde lite i hans Fighting Ring..

Men det var så att Durial, hade fightas där då..

Så han var där som ett vanligt folk..

Men så kickade Cursed you ut alla eftersom inte vet jag..

Så då upptäckte Durial att han kunde attackera alla..

Så han började i Rimmington, och självklart förlorade jag Full Torag..

Sedan gick han uppåt till Falador... det hållde på i 2 timmar =/

Han hade fått en party hat och en halloween mask:P

Och nej han tjänade inte milljader han fick bara party hat och en halloween mask som var typ värd något specielt..

Redigerat av ║RaDiVaX║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...