Anorectic Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 http://www.youtube.com/watch?v=AI8UQZWZ4Hs...runescape%20bug Jag tänkte att jag skulle informera er om detta. Det hela började med att en spelare vid namn "Cursed_You" fick 99 construcution, så han fixade en fest. Och självklart blev det fest. Men en kille vid namn "durial321" tog sig ner i en player dungeon (där mn kan attackera andra gubbar) och teleporterade sig bort! Problemet var att han hade blivit glitchad så att HAN KUNDE ATTACKERA VEMSOMHELST, VARSOMHELST. detta ledde till en ENORM slaktfest där durial321 tjänade miljarder genom att döda folk som hjälplöst inte kunde göra något och ta deras saker. Totalt kaos, kort sagt. Ingen nåd, bara slakt. Mods, höglevlade spelare, vanliga spelare, allt dog i hans väg. Han blev ju bannad förstås, men många spelare blev arga eftersom dom förlorade så mycket. Det ledde förstås till högar med arga brev till jagex, men dom anser att har man förlorat något, får man kämpa för att få tillbaks den saken. Kort sagt: dom lyfte inte ett finger åt dom stulna godsen. Detta hände 06-06-06, och faktum att det hände just då kan vara skrämmande. Har någon här på fuska blivit omkommen i detta? Var snälla och hör av er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 jag såg han bará.. han stog och slakade all som är under lvl-80 när jag såg han så frågade jag (gren_yoshi) om hur han gjorde för jag troda att man fick göra så då och själv klart dödade han mig.. =( efeter 4dagar vart han bannad.. och får aldrig köra igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Den grejen i world 111 har jag läst om i forumet på runescape dagen efter det hände hehe runescape är inte helt riskfritt på sina ställen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 lol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 fattade inte riktigt vad som hände? gick EN spelare omkring å dödade alla i falador eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Admin wehe: Rätt. En person, Durial321, var den som var buggad och dödade alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Den var inte direkt bra. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 sågni mig där?? jag är den som är svart klädd och har bara en dds och obby cape och zammy book såg ni mej :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 (redigerat) Nej för jag satsar 20kr på att du inte var där, du vet säkert inte hur det hände.. Det var så att spelaren "Cursed you" hade ett Carpentry party i sitt hus eftersom han hade just lvl 99.. Min klan var också där vi hade kul, vi röjde lite i hans Fighting Ring.. Men det var så att Durial, hade fightas där då.. Så han var där som ett vanligt folk.. Men så kickade Cursed you ut alla eftersom inte vet jag.. Så då upptäckte Durial att han kunde attackera alla.. Så han började i Rimmington, och självklart förlorade jag Full Torag.. Sedan gick han uppåt till Falador... det hållde på i 2 timmar =/ Han hade fått en party hat och en halloween mask:P Och nej han tjänade inte milljader han fick bara party hat och en halloween mask som var typ värd något specielt.. Redigerat 4 Juli 2006 av ║RaDiVaX║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 jag var vist där jag var där och gjorde en flagga... vid hans banner maker..... så.. jag var där vid 4tiden så det så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Meh okej, såg du mig ? hade full infinity! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 du hete väl radivax i spelet också? i så fall gick du med några ner i trapdorren och stog och fightades i ringen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg