vdsavasfvds Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag var aldrig inne i ringen =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 inte vist jag det... jag stog ju där uppe vid flag göraren (banner makern) jag såg dig bara gå ner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Tur att man har quittat :) Jagex orkar nog inte längre snart.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 fick den där duriel också makten att döda???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 JAg var där och jag dog med min hela torag och jag skulle köpa party hat så jag hade med mig alla mina pengar så jag ber er SNÄLLA kan jag få ngt?? min gubbe heter Timber737 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) JAg var där och jag dog med min hela torag och jag skulle köpa party hat så jag hade med mig alla mina pengar så jag ber er SNÄLLA kan jag få ngt?? min gubbe heter Timber737 Varför banka du inte sakerna som alla mods sa? du borde hinna till bank om du springer <_< Redigerat 8 Juli 2006 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 håller med dig speedez för det finns ju 2 banker i falador men annars finns en i egdeville och en i draynor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 JAg var där och jag dog med min hela torag och jag skulle köpa party hat så jag hade med mig alla mina pengar så jag ber er SNÄLLA kan jag få ngt?? min gubbe heter Timber737 Lika stor chans som att jag var där och losade mitt account... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 förlåt att jag inte svara men asså jag gick och kolla sen när han attackera mig så börja jag sticka till banken men jag klarade det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 det tror inte jag på ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 onödigt att bumpa upp gammal tråd..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Men vad dåligt, istället för att säga "Bank your items!" så kan moderatorer freeza någon i 48 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg