WiFiGamer Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Hur blir man medlem i crasy redds klub? Svara snabbt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 jag har för mej att man ska betala 3k bells men först få en kod av en granne, om igen säger nått kan du kolla på http://www.animalxing.com/specialcharsww.php#redd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Du pratar med alla grannar tills en säger lösenordet till Crazy Redds tält. Sen så pratar du med Redd så frågar han om du vill vara med i familjen. Då svarar du yes eller vad det stog för nåt, men du måste ha en flott klädsel, annars kommer du inte med i familjen. En flott klädsel är Dutch shirt, men det finns andra flotta kläder också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 jag visste inte att man skulle ha speciela kläder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Visste inte jag heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 va? behöver man det jag vart medlem där efter att jag tjatat lite :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg